آیا می دانید؟

واحد R&D شرکت صابونسازی پیروز (سهامی خاص)

دانستنیهای مفید درباره کیفیت صابون و پودر صابون

آیا می دانید : برابراستاندارد ملی شماره 22 ایران ، قلیای آزاد صابون نبایستی از 0.07% تجاوز نماید . کارشناسان ما موفق شده اند . قلیای آزاد صابون را بین 0.01% الی 0.03% که حد ایده آلی است تثبیت نمایند . به این جهت صابون پیروز جزو صابون های شیرین (Fresh Soap) بوده و هیچگونه آسیبی به پوست و موی شما نمی رساند .

آیا می دانید : میزان کلرور صابون بر حسب NaCl  نبایستی از حد 0.55% تجاوز نماید . میزان کلرور صابون های پیروز بین 0.15% الی 0.25% دقیقا تنظیم می گردد .

آیا می دانید : میزان روغن نارگیل مصرفی در صابونهای دستشویی از 15 % و در صابونهای حمام از 10% نبایستی کمتر باشد میزان مصرف روغن نارگیل نشانگر کیفیت بالای صابون می باشد روغن نارگیل علاوه بر افزایش دوام و کیفیت صابون موجب بیشتر شدن قدرت پاک کنندگی آن شده و در آبهای نیمه سخت هم به راحتی کف کرده و از پاک کنندگی آن کم نمی شود . میزان روغن نارگیل مصرفی در تمام محصولات پیروز ، دقیقا برابر حدود استاندارد تنظیم و رعایت می شود .

آیا می دانید : صابون پیروز بطریقه مدرن پخت با بخار تولید و با بهره گیری از شیوه انعقاد و لخته سازی با افزودن و تنظیم دقیق الکترولیت محیط و کاهش اختلاف پتانسیل زتا علاوه بر ته نشین سازی ذرات بالای 5 میکرون سوسپانسیه ، ذرات کلوئیدی سوسپانسه زیر 5 میکرون را هم که عموما دارای بار الکتریکی هستند و جدا سازی آنها در شرایط عادی ممکن نیست عملی کرده ایم . به همین دلیل صابون پیروز خالص تر از محصولات مشابه می باشد .

آیا می دانید : شرکت صابون سازی پیروز دریافت کننده اولین موافققت اصولی جهت تولید صابون بطریقه مدرن در آذربایجان بوده و دریافت کننده اولین پروانه تحقیق و توسعه در بین واحدهای صابونسازی می باشد .

آیا می دانید : شرکت پیروز بخاطر کیفیت بالای محصولات خود اولین مهر استاندارد تشویقی را در شمالغرب کشور کسب نموده و علاوه بر این دارای پروانه های ساخت متعدد از وزارت بهداشت می باشد .

آیا می دانید : رنگ مصرفی در صابون صرفا یک ماده شیمیایی است و هیچ ارتباطی به شویندگی ، پاک کنندگی و کیفیت آن ندارد لذا کارشناسان پیروز توصیه می کنند که حدالامکان از صابون های با رنگ ملایم و یا بدون رنگ استفاده نمایید .(ترجیحا سفید)

آیا می دانید : اسانس های مصرفی در صابون کلا بطریقه سنتز تهیه می شود و براساس آخرین نظریه کارشناسان بهداشت جهانی مصرف اسانس علی الخصوص به میزان زیاد در محصولات آرایشی و بهداشتی برای سلامتی پوست و مو مضر می باشد .

لذا کارشناسان پیروز استفاده از صابون های با اسانس ملایم ( کم عطر ) ترجیحا بدون اسانس ، بویژه برای صابون های سرشوئی و حمام ( صابون مراغه سفید  بدون عطر پیروز ) را توصیه می نمایند .

آیا می دانید : صابون ماده ایست جاذب الرطوبه ، به این جهت توصیه می شود صابون را پس از استفاده هرگز در داخل آب قرار ندهید و از جا صابون های مشبک استفاده نمائید .

آیا می دانید : صابون از نظر دوام ، برابر معیارهای استاندارد بایستی پایداری مناسب داشته باشند . وجود ترکهای شدید و یا ورق ورق شدن صابون پس از چند بار مصرف ، نشانه نقض در ساختمان کریستالی صابون می باشد که موجب کمی دوام آن میشود که این نقیصه در صابونهای استاندارد بایستی برطرف و یا به حداقل ممکن رسیده باشد .

آیا می دانید : متخصصین پیروز بیش از ربع قرن تلاش نموده اند تا بهترین محصول را با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته ایرانی و مواد اولیه مرغوب و با استفاده از نظرات ارزشمند پیش کسوتان و کارشناسان با تجربه این صنعت ، و آخرین دست آورد های روز دنیا ، تولید و عرضه نمایند .

آیا می دانید : وزن صابون حتما بایستی در روی بسته بندی و کارتن بطور خوانا ثبت شده و هنگام تولید دقیقا رعایت شود .چرا که قیمت صابون براساس وزن و میزان  رطوبت آن محاسبه و تعیین می شود . هنگام خرید صابون به وزن و میزان رطوبت آن حتما توجه فرمایید .

آیا می دانید : قرار دادن صابون در مقابل اشعه مستقیم آفتاب موجب ضایع شدن رنگ و اسانس صابون می گردد که بخصوص در صابون های با رنگ صورتی کاملا محسوس می باشد .

آیا می دانید : گلیسیرین یک الکل سه عاملی است . وجود گلیسیرین در شوینده های مخصوصو سرشوئی موجب نرمی پوست و مو شده ولی ممکن است به ریشه موهای شما آسیب برساند . لذا ازشوینده های که دارای گلیسیرین هستند حتی المکان جهت سرشوئی استفاده نفرمایید .

آیا می دانید : حجاج در لباس احرام نبایستی از صابون معطر استفاده کنند . به همین منظور کارشناسان شرکت پیروز جهت یاری به زائرین گرانقدر بیت ا… الحرام ، صابونهای بدون عطر مخصوص حجاج را در بسته بندی ها یمتنوع و استاندارد تولید نموده اند تا یاریگر بهداشت و سلامتی زائران عزیز باشند .

آیا می دانید : پودر صابون پیروز اولین پودر صابون استاندارد در ایران بوده و با فرمول اختصاصی و قدرت پاک کنندگی فوق العاده براحتی قابل ایتفاده در تمامی ماشین ها یلباسشوئی می باشد .

آیا می دانید : میزان مصرف پودر صابون پیروز نصف میزان مصرف پودر های معمولی ماشین می باشد .

برای شستشویی لباسها با دست بهتر است ابتدا پودر صابون را در آب حل کرده سپس بشوئید .

آیا میدانید  : استفاده از پودر صابون پیروز موجب تمیزی و نرمی بیشتر ملحفه – پرده و لباسها گردید ومانع از ایجاد الکتریسیته ساکن می شود .

همزمان با مصرف پودر صابون پیروز نیازی به استفاده از نرم کنندها نخواهید داشت

آیا میدانید : صابونهای دومنظوره 200 و 125 گرم سفید با فرمول استاندارد صابونهای مخصوص حمام تولید می گردد و برای سرشویی و حمام بسیار مناسب می باشند و از آنجائیکه حاوی 10 % روغن نارگیل بوده و بخاطر نداشتن مواد پر کننده و مضر ، دارای قدرت پاکنندگی زیادی است و برای شستشوی لباس ، پرده ، ملحفه و بخصوص لباس کودکان بسیار ایده آل و مقرون به صرفه می باشد  .

شستشوی لباس کودکان با صابونهای دو منظوره 200 و 125 گرم سفید پیروز علاوه بر تمیزی و نرمی بیشتر لباسها ، از ایجاد حساسیت های پوستی در کودکان جلوگیری می کند .

آیا می دانید : صابون مراغه از زمان های دور بعنوان یک شوینده سنتی مورد استقبال مصرف کنندگان صابون بوده و از سالها پیش کارشناسان R&D  شرکت پیروز به منظور ارج نهادن به سایقه علاقه مندان این صابون ، با تحقیقات فراوان اصلاحاتی را در مواد اولیه و روش تولید و پخت آن بکار بسته و با تصفیه کامل ناخالصیهای صابون و استفاده از خشک کن تحت خلا بطریقه صنعتی تولید می نمایند که مورد استقبال بیشتر خانواده ها قرار گرفته و بخصوص رنگ طبیعی آن را ( سفید ) که خالص تر است به دوستان مصرف کننده توصیه می کنند .

ما بر این باوریم که رضایت قلبی مصرف کننده ها و دعای خیر آنها رمز موفقیت و برکت کار ماست و به همین خاطر تمامی کارکنان این شرکت از صمیم قلب برای بالا بردن کیفیت محصولات پیروز تلاش نموده و خود را همواره نیازمند دعای خیر مصرف کننده های عزیز می دانند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =